Nästan som julafton..

Idag har min storasyster Stephanie kommit och hälsat på med sin kille Morten . Dom kom på morgonen så åt vi frukost och sen åkte pappa Britt  och jag till farmor som fyller år idag , Grattis :D . Sen åkte vi hem igen och åt julmat och cheesecake, ooh så gott ! Fast egentligen gillar jag inte cheesecake men den här var god :) . Och slutligen öppnade vi lite paket och jag fick då : En Ralph Lauren kräm, som luktade gudomligt. En Puma duchkräm och parfym, som också luktade aasgott :) . Sen fick jag en sänghimmel , som jag blev väldigt glad för eftersom min nya som jag hade köpt i början av året tappades bort i flytten . Och så fick jag lite pengar :) . Just det hos farmor fick jag två kuvert med pengar i från min farbror och hans fru,  :) , ett för jul och ett för födelsedagen som förresten är om bara 10 dagar ! Iiiih längtar ! Jaja hur har ni det då ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0