Skoldag

Förtsa skoldagen efter lovet :) . På So:n pratade en i min klass jättemycket, så våran lärare gick ut och pratade med han i korridoren i ungefär en kvart. Medans dom pratade var det kaos i klassrummet. Tommy och jag körde armbrytning, jättemånga stod runt och tittade. Men Tommy gjorde inte sitt starkaste så jag vann, haha :). Sen när vi körden på riktigt kom mattis och hjälpte Tommy så han vann xD. Jaja det var kul iallafall. Och John älskar antagligen min mobil.
Förresten snubbla jag på fotbollsplan så jag ramla och låg i snön och skrattade jättemycket, sen hjälpte alla mig upp, haha. Nu har jag varit på sång och snart ska jag göra läxor :( . <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0