Nummer två.

  • Gulddiadem , Beadplace
  • Svart baslinne , JC
  • Svart fodralklänning med ryggurringning , Gina tricot (Lånad av Britt)
  • Svarta strumpbyxor , Lindex
  • Röda örhängen som inte syns (NYA) , Kicks

Skoloutfit nummer två denna veckan. I am a good blogger .
Jag hade ett svart/guldigt armand från mamma också men det tog jag av tidigare idag ;) .
Vi åkte skridskor på Hanatorp med båda klasserna , superkul ! Även fast jag inte hade några
skridskor :) . Men jag lånade Julias en stund . En kille i min klass åkte på mig så min mobil gick i marken . På
den våta isen . Det konstiga var att det var med mening :S . Den fungerar iallafall som vanligt . Som tur var.
Det var dagens iallafall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0